The Home Team: New York Jets Finish Strong
S1, E6: The Jets close the season with a final win, but big changes loom. Tyler Conklin hits his bonus and becomes a dad. CJ Mosley is released, Chuck Clark welcomes twins, and Alijah Vera-Tucker enters the offseason healthy. Quinnen Williams begins his recovery with next season in mind, and Allen Lazard quietly prepares for fatherhood. Reflection and fresh starts define what's next.