True Blood F**k the Pain Away
S6, E5: Seeking more answers about her past, Sookie enlists Lafayette to summon her dead parents. Meanwhile, Eric and Tara resort to drastic measures when Pam finds herself in dangerous territory. Sarah Newlin reconnects with Jason as Jessica seeks atonement.