Hoffman Family Gold Fortune in the Wash
S1, E5: To hit his million-dollar goal, Todd pushes his team to get a third wash plant delivering gold; as the mine ramps up, the road system needs to be overhauled so they can keep paydirt moving before the deep freeze.