Gambling Again
S2, E12: Burt becomes obsessed with gambling when he believes he can reclaim all the items he lost when he bet away all the Chance’s belongings nearly 20 years ago. Worried about his bad habit reemerging, Virginia and Jimmy try to intervene but soon get swept up in the betting frenzy and develop their own gambling habit. But their luck begins to run out when they miss Shelley’s staged play written by Sabrina and starring Hope as the lead.