Glow
S1, E2: Sparks fly at the annual Ironwood Firefly Festival; Caitlyn decides to take a leap of faith; Zac jumps the gun on his mission; Marcel unveils his signature logo; Curtis is pulled into the seedy world of his brother; Uncle Logan gets an opportunity.