LOL - Last One Laughing Spain Gogo Legs, Spicy Doughnuts, and Indecent Touching
S1, E2: Santiago surprises the comics with an assignment that will bring about the first card for one of the favorites; a second ejection and three yellow cards will force the contestants to roll up their sleeves.