The Originals Gonna Set Your Flag On Fire
S2, E10: With Vincent (recurring guest star Yusuf Gatewood) on the loose and hell bent on revenge, Klaus brings Cami to the safe house as he and Hayley return to the compound. Hayley and Jackson (recurring guest star Nathan Parsons) devise a plan to bring the vampires and werewolves together to consider a truce, but tensions grow when Vincent places a spell on the compound, trapping the two sides together. After accepting her mother's offer to jump into a new body, Rebekah (recurring guest star Maisie Richardson-Sellers) turns to former Harvest girl Cassie (recurring guest star Natalie Dreyfuss) for help when she finds herself trapped inside an insane asylum. Meanwhile, Elijah grows concerned when Rebekah fails to show up at the safe house, prompting Klaus to confront Kaleb (recurring guest star Daniel Sharman) for answers.