Great Egg-Spectations
S2, E2: Head judge Dan Souza is back with Morgan Bolling and Jeannie Mae hosts; the task examines the cooks' egg techniques; the test challenges the cooks to make comfort food with a twist; Bryan Ford joins the kitchen as the guest judge.