Grilled Cheesus
S2, E3: Finn has an existential crisis when he believes he sees the face of Jesus in his grilled cheese sandwich. Meanwhile, the rest of the kids rally around Kurt after he has a crisis of his own that leads to a larger discussion among the group about their own theology. Musical performances include “Only The Good Die Young”, “I Look To You”, “Papa Can You Hear Me”, “I Want To Hold Your Hand”, “Losing My Religion”, “Bridge Over Troubled Water” and “One of Us”.