Guilty
S1, E8: In the aftermath of tragedy, the residents of Wisteria Lane take stock of their lives. Meanwhile, Susan grows suspicious of Mike Delfino's real reason for moving to the street, Lynette reaches the breaking point in her addiction to the twins' ADD medication, and the mysterious Mr. Shaw (guest star Richard Roundtree) gets down to business.