Had It from My Father
S5, E9: The financial security of the Lyon family is on the line as their LFM showcase quickly approaches. Kai’s research for an expose on Empire uncovers some dirty activity within the company and causes conflict with Jamal. Meanwhile, Hakeem and Tiana finally reach an agreement on how best to move forward with their relationship, Andre struggles with his decision to let a new love interest in and Kingsley strikes a deal with Giselle.