Hood to Hollywood
S1, E1: Talented black comics finda refuge in South L.A. when their voices are shut out of more prominent white comedy clubs in the 90s; after the L.A. Riots, Guy Torry launches Phat Tuesdays at the world-famous Comedy Store.