Grey's Anatomy Hotter than Hell
S18, E3: Dr. Addison Forbes Montgomery returns and graces the Grey Sloan halls with her experience and expertise as she attempts to help Richard teach the newest crop of residents; Meredith has a decision to make; Link confides in Teddy.