How You Gonna Outrun the End of the World?
S1, E5: A high-ranking official arrives at Project Noah; Brad and Amy strategize an escape plan with the help of an unlikely accomplice; Sykes and Richards begin to question each other's motives; a shaky past between Lear, Elizabeth and Fanning is revealed.