Pretty Little Liars Hush, Hush, Sweet Little Liars
S6, E20: With the stalker threatening to kill all of them if they don't divulge Charlotte's killer by the election, the Liars and company — at wit's end — must boldly fight back. As Spencer and Toby (recurring guest star Keegan Allen) work together to catch Sara Harvey, Yvonne (recurring guest star Kara Royster) wonders where Toby's true affections lie. Ezra finishes the last chapter of his book, finally ready to say goodbye to Nicole; Aria comforts him during this emotional time and old feelings bubble to the surface. While Caleb works intently on his plan to protect Hanna, they reflect on what could have been. Meanwhile, Alison experiences strange visions from the dead and starts to question her sanity. Emily keeps tabs on Alison to make sure she's okay.