I Always Want to Love You the Most
S1, E2: Eripiyo and Kumasa go to Okayama Girls' Festa after learning some of the ChamJam girls are set to appear. Meanwhile, Maina reveals that she's never gotten a fan letter, so Sorane and Reo try to figure out a way to convince Eripiyo to write one.