Chicago P.D. I Can Let You Go
S10, E12: Sean O'Neal surprises Upton with a call from prison, revealing sensitive information; while Upton grapples with how to keep O'Neal at a distance, the team quickly mobilizes to stop a crime in progress before it's too late.