One Tree Hill I Life In a Glass House
S1, E7: The night of Dan and Deb's (recurring guest star BARBARA ALYN WOODS) annual basketball appreciation party spurs old memories and new feelings. Karen makes a new friend, Keith confronts Dan again, and Lucas finally makes his romantic intentions clear to Peyton. Meanwhile, Haley and Nathan grow closer until Brooke spreads a vicious rumor that devastates Haley.