I Want to Know What You Taste Like
S1, E6: Tensions are high with a viral on the loose; Guilder and Richards rush to mobilize a search party; Amy volunteers to help in an unexpected way, causing friction with Brad; Lear tries to help Elizabeth understand the tough decisions he's made.