Let This Grieving Soul Retire I Want to Leave Everything to Ark
S1, E5: A long time ago, Sitri entrusted Krai with one of her alchemy creations: a slime powerful enough to destroy all of Zebrudia; when Krai discovers the slime is missing, he scrambles to recover it before chaos ensues.