One Tree Hill I Would for You
S6, E20: When Peyton's pregnancy is threatened, Lucas struggles to pick up the pieces. Victoria (recurring guest star DAPHNE ZUNIGA) returns to lure Brooke back to Clothes over Bros. Haley and Nathan clash over the decision to pull Jamie from his school. And Mouth tries to mend his relationship with Millicent.