BanG Dream! It's MyGO!!!!! I'm Not Running Away!
S1, E5: Anon has just transferred to Haneoka Girls' Academy where girl bands are all the rage; she started school late, so there aren't many girls left to recruit; then she meets her first friend and Haneoka's misfit, Tomori.