Incident At Stone Manor
S3, E10: In the quest to save Abbie, Crane and Sophie are forced to battle a supernatural force targeting the citizens of Sleepy Hollow, while Pandora and The Hidden One only grow stronger. Meanwhile, in an effort to find out what truly happened to her sister, Jenny faces an old foe: her father. Can our heroes solve their most personal case yet?