Integrity
S6, E21: Phil and Jay run an errand together to pick up Lily’s hand me down princess castle for Joe, both though are in a mood because Phil is upset that Claire won’t let him buy a videogame console, and Jay thinks Gloria is letting Joe play with too many girlie items. Mitch and Cam babysit Joe and both get the itch for another baby — that is until Joe presents to be quite the handful! Meanwhile, Gloria tries to help Haley stand up for herself at work, and Claire tries to bribe Luke’s principal to give him one of the student awards this year.