Intellectual Property
S4, E3: An overtired Richard pushes himself to the brink of sanity; Erlich pressures an uncooperative Jian-Yang; Monica sets a trap at Raviga; Dinesh goes on a date; Big Head enters the world of academia; Gavin faces an unknown future.