It's Not Even Like That
S2, E4: At an upstate wedding, Ben's platonic friendship with Rachel is tested by nostalgia--and a revelation about the new guy she's been seeing. Meanwhile, Kapo stresses about speaking from the heart in his best-man speech; Cam charms Lulu's dad to secure the perfect location (and an unlikely model) for CRISP's new 'lookbook' photo shoot; Rene seeks to collect on a debt to cover the costs of Rasta Monsta's expanding business (and to buy bling for Debbie).