It's Time to Kill the Turtle
S1, E8: When Frank gives up drinking, Carl and Debbie enjoy having their dad back despite Lip's warning it won't last. Meanwhile, Fiona barely has time to notice Steve's suspicious behavior as she scrambles to earn money and find a better job. Kev and Veronica take in a foster kid, Ethel (guest star MADISON DAVENPORT), and are surprised to learn she's a married member of a polygamist religious-sect. When Lip meets with a college professor, Karen begins to question the seriousness of their relationship. Ian continues to pursue Mickey (guest star NOEL FISHER). Sheila worries Frank is no longer attracted to her.