Gram Chikitsalay Jhootha Sudhir
S1, E3: Having treated no patients in two weeks, Prabhat’s troubles mount when he receives vaccines on Nurse Didi’s behalf, hands it over to her son, Sudhir, as she had wanted but Sudhir refuses blatantly that he took it.