Jurassic Shark
S1, E3: The team is in the Azores to tag a deep-sea giant — the sixgill shark — and learn more about its nightly patterns on the hunt for food in the abyss. For the first time ever, the team tags and retrieves valuable data, uncovering the secrets of why this prehistoric shark undertakes its epic journey from the depths at night.