Jury's Still Out
S7, E5: After discovering Alvarez has been transferred, Bosch enlists Chief Irving's help; Pierce and Vega get a lead on the hit man; when Bosch and Edgar meet with Carl Rogers, Edgar lets a detail of the case slip, enraging Bosch.