S1, E3: Mia and Jesper will live out their dream of flying fighter jets like Tom Cruise in Top Gun. There is an exciting encounter with Shaman Durek, perhaps best known as the boyfriend of Norway's Princess Märtha Louise. Then it's time for the Wild West as Jesper and Mia become cowboys for a day.