Left se Right
S1, E4: Police inspector Narendra Jhakar takes over the VNU students' case; Garima Deswal invites Shiva for a panel discussion at National News Network where he meets Aditi Mishra; farmers from Malakpur arrive at VNU to thank Shiva.