Yakuza Fiance Let Me Express My Sincerity and Maybe Earn Your Affection in the Process
S1, E2: The daughter of the president of another subsidiary of the Tokusa group has gone missing, so Yoshino must be accompanied around the clock by Kirishima for her safety.