Levels of Luxury in Laos
S1, E4: Sandwiched between Thailand, Vietnam, and Cambodia, Laos is a destination often overlooked by tourists. Marko and Alex are uncovering the hidden gem of Vientiane, the capital city, to see what goes on in this sleepy town beside the Mekong River.