Little Bo Bleep
S3, E13: The family helps Claire prepare for her upcoming televised debate with Duane Bailey for the town council seat, but will they do more harm than good? Lily is going to be a precious flower girl for the first time, but the problem is she's just discovered her first expletive and Mitch and Cam don't know how best to deal with this new parenting test. And Jay is very concerned with Stella's recent strange behavior and puts the blame on Gloria.