Los Moscos
S2, E1: (Season Two premiere). As Brother Justin spreads his radio message to the weak and huddled masses, his word reaches the ears of a new 'apostle'--prison inmate Varlyn Stroud--and occultist Wilfred Talbot Smith, who pushes him to seek out the elusive Henry Scudder. Meanwhile, Management also urges Ben to find his father, showing him visions of the apocalyptic horrors that otherwise threaten. Tommy Dolan does some sleuthing on the Dignity Church arson; Reverend Balthus is stricken ill; Lila worries about Lodz's whereabouts; and Samson does his best to quell suspicions among the troupe.