Losing a Pot / Ice Skating / Needles, Scribbles and Painty
S1, E202: After going on the swings, the slide and the seesaw, Needles loses his pot. Can his friend help him find it? / It's Needles' first-time ice skating. Needles tries to ice skate again and again, but he keeps falling and falling. / Needles, Scribbles and Painty are busy painting pictures.