Funny Little Stories Love in the Time of Pet
S2, E1: Living rent-free at his ex-wife's house, the unemployed celebrity agent DaLuz finally gets an opportunity to reenter the job market, after a burnout that cost him his job where he worked as assistant to the star Anitta.