Love Is In the Air
S1, E14: It's Valentine's Day on Wisteria Lane, and love is all around (sort of), as Susan looks forward to a romantic date with Mike Delfino, until she learns a surprising fact about her favorite plumber. Meanwhile, Bree discovers something new about hubby Rex. Lynette's cranky old neighbor (Kathryn Joosten, [i]The West Wing[/i]) accuses the Scavo twins of thievery and Gabrielle's work adventures continue as she gets a gig as a mattress model for the "Siesta King" (guest star Jon Polito).