Love Is to Die
S7, E9: Sookie retreats in the wake of an inexplicable decision. Sam puts his future ahead of his past. Hoyt is reminded of the past, while Jason exercises uncharacteristic restraint. Ginger's wish finally comes true. Eric faces a dilemma after being caught in a lie.