Luck Be an Old Lady
S5, E3: The girls celebrate Charlotte's 36th birthday with a trip to Atlantic City that also serves as a nice break for Miranda from the hassles of diapers and spit-up. Meanwhile, Samantha decides to address Richard's wandering ways once and for all.