The Tiny Bunch Magic Tricks / Baby and Hippo at the Beach / The Snowman / The Loud Sound
S1, E101: Rabbit is great at doing magic tricks. Can Baby butterfly also be a true magician? / Baby and Hippo plan to spend a day at the beach together. / Baby and Giraffe want to build a snowman together. / Baby helps Turtle look for the loud sound that was keeping him awake at night.