Making Orange Juice / Flying a Kite / Tidying Up / Hula Hoop
S1, E206: Needles and Prickles are in an orange grove, picking oranges to make juice. / Needles tries to fly a kite, but he just can't make it fly. / Needles, Racky and Florence are all having fun at the kindergarten. / Needles, Bouncy and Florence learn to play Land and Sea with a hula hoop.