March of Crimes
S5, E9: Hanna continues down her boozy path, with the help of Caleb, but her friends can no longer stand by and watch Hanna self-destruct. After her last encounter with Hanna, Aria starts to take note of Zack (recurring guest star Steve Talley) and wonders if Hanna - while drunk - was telling her the truth. Meanwhile, Emily tries to find information linking Alison to Noel (recurring guest star Brant Daugherty) and Spencer makes a surprising discovery at the eye doctor. Recurring guest stars include Chade Lowe as Byron, Holly Marie Combs as Ella, Tammin Sursok as Jenna and Chloe Bridges (The Carrie Diaries) as Sydney.