Milk of the Gods
S5, E1: In the season five premiere, it's summertime again in Chicago. Fiona balances her job at Patsy's Pies with a crush on her older boss, Sean (Mulroney). After saying goodbye to college and Amanda (recurring guest star NICHOLE BLOOM), Lip heads back home where he struggles to fit in with his old Southside friends. But he's not the only thing in the neighborhood that's changing. With realtors buying up property, there's even a new trendy yoga studio that's popped up. Meanwhile, Frank, still recovering from his liver transplant, is living at Sheila's and working on a secret project in her basement, while Sheila (Cusack) works upstairs to get rid of a problematic Sammi (Bergl) and Chuckie (guest star KELLEN MICHAEL).