Lost Cities Revealed With Albert Lin Miracle in the Desert
S1, E6: Explorer Albert Lin tackles the deserts and mountains of Oman, searching for the legendary lost land of Magan. A forgotten Arabian civilization whose precious exports supercharged the most powerful empires of the Bronze Age. Albert abseils into vast desert chasms, discovers remote clifftop tombs, and uses cutting-edge technology to unravel the mystery of this extraordinary lost world.