Mitch's Son and the Unconditional Approval of a Government Agency
S4, E14: When the IRS accuses Sheldon of making a mistake, he’ll stop at nothing to prove them wrong. Then, when Dale is forced to get a colonoscopy, he tries to convince Meemaw to join him.