Monsters No More
S1, E24: The world finally accepts the Hulks as heroes, but before they can enjoy their success, a surprise attack from The Leader and his agents of C.R.A.S.H. threaten to destroy Vista Verde and the Hulk's reputation with it! The Hulks must save the town from villains they cannot see and from a threat that lies within the Hulks themselves.