Murphy's Law
S1, E4: After the shocking death of one of their own, Clarke and Finn grow closer as they try to figure out a way to communicate with the Ark. Bellamy must keep the group from turning on one another as life on Earth takes a desperate turn. Meanwhile, Abby risks having herself floated in order to give Raven (recurring guest star LINDSEY MORGAN) the chance to stow-away in the escape pod bound for Earth.