Mutiny in the Jungle
S8, E5: The Legends put their mark on the challenge; desperate to get food for Steven, EJ creates poison blow darts to chase a much-needed meal; Matt spearheads an ambitious dock build that drains Dan's strength; Jeff adds to the tension on Amber's team.